Pirmdienās-piecdienās 7:00-15:00
Noteikumi un nosacījumi
I.
Pamatnoteikumi
1. Šos Noteikumus un nosacījumus saskaņā ar Likuma Nr. 89/2012 Coll., Civilkodeksa ar grozījumiem (turpmāk tekstā - "Civilkodekss"), 1751. pantu un turpmākajiem pantiem izdod TCM POINT s.r.o., ID Nr.: 28785517, reģistrēta Prāgas pilsētas tiesā ar reģistrācijas Nr. 369476, juridiskā adrese: Příčná 1892/4, 110 00 Prague 1, kontaktinformācija: objednavky@MycoMedica.cz, tālr:
+2. Šie noteikumi un nosacījumi reglamentēPārdevēja un personas, kas noslēdz līgumu, izmantojot tīmekļa saskarni, kura atrodas tīmekļa vietnē, kas pieejama www.mycomedica.cz , www.mycomedica.eu, www.mycomedica.sk, www.yaomedica.cz, www.yaomedica.cz, www.yaomedica.com, www.yaomedica.sk, www.caremedica.cz, caremedica.eu un www.caremedica, savstarpējās tiesības un pienākumus.sk (turpmāk tekstā - "interneta veikals") līgumu par preču iegādi, līgumu par pakalpojumu sniegšanu, līgumu par digitālā satura piegādi vai līgumu, kas apvieno iepriekšminēto (turpmāk tekstā kopā - "līgums"), kā patērētājs ārpus savas saimnieciskās darbības vai kā uzņēmējs savas saimnieciskās darbības ietvaros (turpmāk tekstā kopā - "pircējs"). 2. Šie Noteikumi un nosacījumi mutatis mutandis attiecas arī uz līgumu slēgšanu, izmantojot citus šajos Noteikumos un nosacījumos paredzētos veidus (t. i., izmantojot e-pastu, tālruni vai EDI sistēmu, ja tie ir biznesa klienti).
3. Šo Noteikumu un nosacījumu
noteikumi kopā ar pieņemto pasūtījumu veido neatņemamu līguma sastāvdaļu. Atšķirīgi līguma noteikumi ir noteicošie attiecībā pret šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem.
4. Šie Noteikumi un nosacījumi ir pieejami un līgums tiek noslēgts internetā www.mycomedica.cz, www.yaomedica.cz un www.caremedica.cz čehu valodā, internetā www.mycomedica.eu, www.yaomedica.com un caremedica.eu angļu valodā un internetā www.mycomedica.sk, www.yaomedica.sk un caremedica.sk slovāku valodā.
II.
Informācija par precēm, pakalpojumiem un digitālo saturu.
1. Informācija par precēm, pakalpojumiem vai digitālo saturu (turpmāk kopā saukti "produkti"), tostarp to cenas un galvenās īpašības, ir sniegta interneta veikala katalogā. Produktu cenas ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli un visus saistītos maksājumus (turpmāk tekstā - "cenas"), un tās ir spēkā tik ilgi, cik ilgi tās ir norādītas tiešsaistes veikalā. Cenās nav iekļautas preču piegādes izmaksas un maksājuma veids, ko pircējs izvēlējies pasūtījuma ietvaros. Šis noteikums neizslēdz iespēju vienoties par līguma slēgšanu saskaņā ar individuāli saskaņotiem noteikumiem.
2. Visi preču
apraksti interneta veikala katalogā ir tikai informatīvs raksturs (t. i., tie nav piedāvājums slēgt līgumu) un nekādā veidā neaizstāj kvalificēta speciālista konsultāciju. Pārdevējam nav pienākuma slēgt ar Pircēju līgumu par prezentētajiem produktiem saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem.
3. Informācija par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi, ir publicēta interneta veikalā. Interneta veikalā
sniegtā informācija par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi, ir spēkā tikai tajā teritorijā, kurai ir paredzēta izvēlētā interneta veikala daļa vai kurai ir ierobežota piegāde. Interneta veikala daļās ar paplašinājumu .cz piegāde ir ierobežota līdz Čehijas Republikas teritorijai, ar paplašinājumu .sk - līdz Slovākijas teritorijai, bet ar paplašinājumu .eu vai .com - līdz valstīm, kuru izvēle ir iespējota pirmajā pasūtījuma posmā. Pakalpojumiem un digitālajam saturam parasti nav piegādes izmaksu, jo tie tiek piegādāti tiešsaistē. Pakalpojumu vai digitālā satura tiešsaistes piekļuves izmaksas sedz pircējs, un tās neatšķiras no pamatlikmes.
4 . Jebkuras produktu cenu atlaides nevar kombinēt, ja vien Pārdevējs un Pircējs nav vienojušies citādi.
5. Lai nodrošinātu netraucētu tiešsaistes piekļuvi pakalpojumiem un digitālajam saturam, ir nepieciešama elektroniska ierīce (dators, mobilais telefons vai planšetdators, kas nav vecāks par 5 gadiem), kas aprīkota ar interneta pieslēgumu (vismaz 20/5 Mb/s) un standarta atjauninātu interneta pārlūkprogrammu (Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera vai Safari), turklāt var būt nepieciešama arī trešo pušu programmatūra, kas minēta produktu aprakstā tiešsaistes veikala katalogā (piemēram, Zoom). Digitālais saturs tiek nodrošināts standarta tehniskajā kvalitātē, ko var pamatoti sagaidīt, ņemot vērā tā mērķi.
6. Pārdevējs patur tiesības uz noteiktu laiku mainīt jebkuru Līgumā paredzēto digitālo saturu, ja tas ir novecojis, maldinošs, pārkāpj tiesību aktus vai Pārdevējs vairs nav pilnvarots padarīt saturu pieejamu (licencēšanas iemesli). Pircējs var izbeigt no šāda līguma izrietošās saistības bez līgumsoda, ja izmaiņas nebūtiski traucē viņam piekļūt digitālajam saturam vai to izmantot. Par digitālā satura atjauninājumiem nav panākta vienošanās.
7. Pārdevējs nav ne pakalpojumu sniedzējs, ne arī sniegtā digitālā satura autors (radītājs). Pakalpojumu sniegšanas gaitā sniegtā vai digitālajā saturā ietvertā informācija nav profesionāla konsultācija un ir paredzēta tikai informatīviem nolūkiem. Pārdevēja pienākums ir atsevišķos gadījumos sazināties ar ekspertu par to izmantošanu. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies, izmantojot un paļaujoties uz tajos ietverto informāciju.
III.
Pasūtījums un līguma noslēgšana
1. Pircējs nepārprotami piekrīt attālinātās saziņas līdzekļu izmantošanai. 2. Izmaksas, kas pircējam radušās, izmantojot attālinātos saziņas līdzekļus saistībā ar līguma noslēgšanu (interneta pieslēguma izmaksas, telefona sarunu izmaksas), sedz pircējs. Šīs izmaksas neatšķiras no parastajiem tarifiem, ko nodrošina pircēja attiecīgie telekomunikāciju uzņēmumi.
2. Pircējs veic pasūtījumu interneta veikala katalogā attēlotajiem produktiem šādos veidos:
a) izmantojot savu klienta kontu, ja viņš iepriekš ir reģistrējies interneta veikalā,
b) aizpildot pasūtījuma veidlapu interneta veikalā bez reģistrācijas,
c) pa tālruni +420-739-454-915,
d) pa e-pastu: objednavky@mycomedica.cz,
un korporatīvo klientu gadījumā arī:
e) izmantojot pārdevēja ieviesto EDI sistēmu (piemēram, Orion).
3. Veicot pasūtījumu interneta veikalā, pircējs izvēlas preces, izvēlas preču skaitu, piegādes veidu (preču gadījumā) un apmaksu, kā arī norāda savu kontaktinformāciju un norēķinu vai citu piegādes adresi. Persona, kas slēdz līgumu savas saimnieciskās darbības ietvaros (Uzņēmuma klients), papildus pievieno savu personas kodu vai PVN maksātāja numuru. Pirms pasūtījuma nosūtīšanas pircējam ir atļauts pārbaudīt un mainīt pasūtījumā ievadītos datus. Pircējs nosūta pasūtījumu Pārdevējam, noklikšķinot uz pogas "PIEDĀVĀJUMU PAR CENU". Pārdevējs uzskata, ka pasūtījumā sniegtā informācija ir pareiza un patiesa. 3. Pasūtījuma nosūtīšanas nosacījums ir visu obligāto datu aizpildīšana pasūtījuma veidlapā un Pircēja apliecinājums, ka viņš ir iepazinies ar šiem Noteikumiem.
4. Nekavējoties pēc pasūtījuma saņemšanas no interneta veikala Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma saņemšanu uz e-pasta adresi, kuru Pircējs norādījis, veicot pasūtījumu. Šis apstiprinājums ir automātisks un netiek uzskatīts par līguma noslēgšanu. Līgums tiek noslēgts tikai pēc tam, kad pārdevējs ir saņēmis pasūtījumu. Pārdevējs patur tiesības nepieņemt vai atteikt jebkuru pasūtījumu. Tiek saprasts, ka, ja Pārdevējs 24 stundu laikā (ne darba, svētku un brīvdienu dienās šis termiņš automātiski pagarinās par šo dienu ilgumu) pēc pasūtījuma saņemšanas neatsaka līguma noslēgšanas priekšlikumu, līgums tiek uzskatīts par noslēgtu un pasūtījums pieņemts pēc šī termiņa beigām. Pasūtījums tiek uzskatīts par pieņemtu un līgums noslēgts arī tad, ja Pārdevējs sāk līguma izpildi agrāk (piemēram, nosūta preces, dara pieejamu digitālo saturu utt.). Pārdevēja nosūtītā informācija par preču nosūtīšanu arī tiek uzskatīta par apstiprinājumu tam, ka Pārdevējs ir pieņēmis pasūtījumu un noslēdzis pirkuma līgumu. Pieņemot pasūtījumu, starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts līgums ar savstarpējām tiesībām un pienākumiem saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem. Paziņojumu par pasūtījuma noraidīšanu Pārdevējs nosūta Pircējam uz Pircēja e-pasta adresi.
5. Pamatojoties uz pirkuma līgumu, Pārdevējam ir pienākums piegādāt Pircējam pasūtītās preces vai, pamatojoties uz pakalpojumu sniegšanas līgumu, Pārdevējam ir pienākums ļaut Pircējam izmantot pasūtītos pakalpojumus, bet Pircējam ir pienākums samaksāt cenu par attiecīgo izpildi. Saskaņā ar digitālā satura līgumu pārdevējs apņemas nodrošināt pasūtītā digitālā satura pieejamību pircējam, bet pircējs apņemas par to samaksāt cenu.
6. Ja pircējs veic pasūtījumu pa tālruni, zvanot uz pārdevēja tālruņa numuru, līgums tiek noslēgts, pārdevējam pieņemot attiecīgo telefona zvanu, ar kuru pircējam ir pienākums samaksāt attiecīgo cenu. Ne vēlāk kā preces piegādes brīdī Pārdevējs apstiprina līguma noslēgšanu Pircējam teksta veidā (piemēram, nododot saņemtā pasūtījuma kopsavilkumu un noteikumu un nosacījumu kopiju). Ja Pircējs pasūtījumu iesniedz, nosūtot to uz Pārdevēja e-pasta adresi, līgums tiek noslēgts tikai pēc tam, kad Pārdevējs to ir pieņēmis uz Pircēja e-pasta adresi, un Pircējam ir pienākums samaksāt attiecīgo cenu. Pircēja pasūtījumā, kas izdarīts pa e-pastu, jānorāda vismaz preču specifikācija, nepieciešamais daudzums, piegādes datums un vieta (preču gadījumā), Pircēja identifikācijas un adreses dati, kā arī tās personas vārds un uzvārds, kas nosūtījusi pasūtījumu Pircēja vārdā. Pārdevējs patur tiesības nepieņemt vai noraidīt jebkuru pasūtījumu pa tālruni vai e-pastu. Paziņojumu par pasūtījuma noraidīšanu Pārdevējs nosūta Pircējam uz Pircēja e-pasta adresi.
7. Gadījumā, ja kādu no pasūtījumā norādītajām prasībām nav iespējams izpildīt, Pārdevējs uz Pircēja e-pasta adresi nosūta grozītu piedāvājumu. Grozītais piedāvājums tiek uzskatīts par jaunu līguma piedāvājumu, un līgums šādā gadījumā tiek noslēgts, Pircējam nosūtot apstiprinājumu uz Pārdevēja e-pasta adresi.
8. Visi Pārdevēja pieņemtie pasūtījumi ir saistoši vai uzliek Pircējam pienākumu samaksāt attiecīgo cenu. Pircējs var atcelt savu pasūtījumu līdz brīdim, kad Pārdevējs to ir pieņēmis vai noraidījis. Pircējs var atcelt pasūtījumu, zvanot uz šajos noteikumos norādīto Pārdevēja tālruņa numuru vai e-pastu. Preču pasūtījuma atcelšana ir iespējama tikai tad, ja pasūtījums vēl nav apstrādāts un preces vēl nav nosūtītas Pircējam. Pasūtījuma atcelšana tiek veikta, nosūtot e-pastu uz objednavky@MycoMedica.cz vai zvanot pa tālruni +420-739-454-915. Pircēja pienākums ir sniegt informāciju par pasūtījumu, tā numuru un savus identifikācijas datus.
9. Gadījumā, ja ir pieļauta acīmredzama tehniska kļūda no Pārdevēja puses, norādot cenu interneta veikalā vai pasūtīšanas procesā, Pārdevējam nav pienākuma izpildīt par nepareizi norādīto cenu, pat ja Pircējam ir nosūtīts automātisks apstiprinājums par pasūtījuma saņemšanu saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem. Pārdevējs bez liekas kavēšanās informē Pircēju par kļūdu un nosūta Pircējam uz Pircēja e-pasta adresi grozītu piedāvājumu. Grozītais piedāvājums tiek uzskatīts par jaunu līguma priekšlikumu, un līgums šādā gadījumā tiek noslēgts ar Pircēja uz Pārdevēja e-pasta adresi nosūtīto apstiprinājumu.
IV.
Klienta konts
1 . Pēc pircēja reģistrācijas interneta veikalā pircējs var piekļūt savam klienta kontam. No sava klienta konta Pircējs var veikt produktu pasūtījumus. Pircējs var veikt produktu pasūtījumus arī bez reģistrācijas.
2. Reģistrējoties klienta kontā un veicot pasūtījumus, pircēja pienākums ir sniegt pareizu un patiesu informāciju. Pircēja pienākums ir atjaunināt lietotāja kontā sniegto informāciju, ja tā ir mainījusies. Pircēja sniegtā informācija klienta kontā un produktu pasūtīšanas laikā tiek uzskatīta par pareizu un Pārdevējam saistošu.
3. Piekļuve klienta kontam ir nodrošināta ar lietotājvārdu un paroli. Pircēja pienākums ir saglabāt konfidencialitāti attiecībā uz informāciju, kas nepieciešama, lai piekļūtu savam klienta kontam. Pārdevējs nav atbildīgs par trešo personu ļaunprātīgu klienta konta izmantošanu.
4. Pircējs nav tiesīgs atļaut trešajām personām izmantot klienta kontu.
5. Pircējs nav tiesīgs atļaut trešajām personām izmantot klienta kontu. Klienta konts tiek izveidots uz nenoteiktu laiku. Pārdevējs var anulēt Pircēja klienta kontu, ja Pircējs neizmanto savu klienta kontu ilgāk par 6 mēnešiem vai ja Pircējs pārkāpj savas saistības saskaņā ar Līgumu vai šiem Noteikumiem.
6. Pircējs apzinās, ka lietotāja konts var nebūt pieejams nepārtraukti, jo īpaši saistībā ar nepieciešamo Pārdevēja aparatūras un programmatūras aprīkojuma uzturēšanu vai trešo personu aparatūras un programmatūras aprīkojuma uzturēšanu.
V.
Maksājuma noteikumi un piegāde.
1. Pircējs var samaksāt nolīgto produktu cenu un visas ar to piegādi saistītās izmaksas saskaņā ar līgumu interneta veikalā, izmantojot šādus veidus:
a) skaidrā naudā
piegādes brīdī vai ar kredītkarti pēc saņemšanas,
b) bezskaidras naudas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu,
c) bezskaidras naudas pārskaitījumu ar kredītkarti,
d) bezskaidras naudas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, izmantojot maksājumu vārteju,
e) skaidrā naudā vai ar kredītkarti, personīgi saņemot preces Pārdevēja telpās,
f) skaidrā naudā vai ar kredītkarti, personīgi saņemot preces nosūtīšanas birojā.
2 . Maksājuma skaidrā naudā gadījumā cena ir maksājama produktu saņemšanas brīdī. Bezskaidras naudas norēķinu gadījumā cena ir maksājama saskaņā ar norādījumiem, ko Pārdevējs nosūtījis Pircējam pa e-pastu pasūtījuma apstiprinājumā. Maksājuma gadījumā, izmantojot maksājumu vārteju, Pircējs ievēro attiecīgā elektronisko maksājumu pakalpojumu sniedzēja norādījumus. Bezskaidras naudas maksājuma gadījumā Pircēja pienākums samaksāt cenu ir izpildīts, kad attiecīgā summa tiek ieskaitīta Pārdevēja bankas kontā. Atkarībā no izvēlētā maksājuma veida Pircējam var tikt pieprasīts samaksāt pirms Pārdevējs pieņem pasūtījumu, un šādā gadījumā samaksātā summa tiek uzskatīta par depozītu.
3. Piegādes metodes izvēle tiek veikta pasūtījuma procesa laikā. Preces tiek piegādātas pircējam:
a) uz Pircēja pasūtījumā norādīto adresi,
b) ar ekspedīcijas biroja starpniecību uz Pircēja norādīto ekspedīcijas biroja adresi,
c) personīgi saņemot preces Pārdevēja telpās.
4. Preču piegādes izmaksas atkarībā no preču nosūtīšanas un saņemšanas veida tiek norādītas Pircēja pasūtījumā un Pārdevēja pasūtījuma apstiprinājumā. Gadījumā, ja pēc Pircēja īpaša pieprasījuma tiek saskaņots piegādes veids, Pircējs uzņemas risku un visas papildu izmaksas, kas saistītas ar šo piegādes veidu. Ja vien nav panākta cita vienošanās, preces piegādā pārvadājumu uzņēmums DPD.
5. Ja saskaņā ar Pirkuma līgumu Pārdevējam ir pienākums piegādāt preces uz Pircēja pasūtījumā norādīto vietu, Pircējam ir pienākums pieņemt preces piegādes brīdī. Gadījumā, ja Pircēja vainas dēļ ir nepieciešams piegādāt preces atkārtoti vai citā veidā, nekā norādīts pasūtījumā, Pircējam ir pienākums segt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preču piegādi, vai izmaksas, kas saistītas ar citu piegādes veidu.
6. Uz uztura bagātinātāja iepakojuma jānorāda pilns tā sastāvs un lietošanas instrukcija. Uz šādu preču iepakojuma vienmēr jānorāda arī preces minimālais derīguma termiņš.
7. Saņemot preces no pārvadātāja, pircējs pārbauda preču iepakojuma nevainojamību un defektu gadījumā nekavējoties informē pārvadātāju. Ja ir konstatēti iepakojuma bojājumi, kas norāda uz nesankcionētu iekļūšanu sūtījumā, pircējs var nepieņemt sūtījumu no pārvadātāja. Pircēja pienākums ir pievērst īpašu uzmanību iepakojuma vai aploksnes kartona virsmai, aizsarglentei un jebkādiem, pat nelieliem bojājumiem un plaisām, jo īpaši kartona caurumiem un iepakojuma stūra deformācijām. Šīs pazīmes var liecināt par nevērīgu apiešanos ar iepakojumu pārvadāšanas laikā un līdz ar to par iespējamiem iepakojumā esošo preču bojājumiem. Šādā gadījumā pircējs kopā ar pārvadātāju sastādīs pretenzijas protokolu vai fiksēs, kādā stāvoklī iepakojums vai aploksne tika piegādāta, kā arī citus bojājumus, lai atrisinātu pretenziju un līdz minimumam samazinātu iespējamos zaudējumus.
8. Ja pretenzija ir iesniegta pēc iespējas ātrāk, pircējs var iesniegt pretenziju par bojājumu novēršanu. Pircējs saņem preci no pārvadātāja aploksnē vai iepakojumā. Preces tiek nosūtītas darba dienu laikā (parasti 1-5 darba dienu laikā), nododot tās pārvadātājam. Piegādes laiku nosaka pārvadātāja iekšējie noteikumi. Ja dažas preces pašlaik nav noliktavā, bet jau ir ceļā, piegādes laiks var tikt pagarināts par 1-7 darba dienām, pārsniedzot parasto piegādes laiku. Gadījumā, ja dažas preces pašlaik nav ne noliktavā, ne tranzītā, pārdevējs sazināsies ar pircēju pa e-pastu. Preces pircējam tiks piegādātas 30 dienu laikā. Atbildība par preču nejaušu bojāšanos, bojājumu vai nozaudēšanu pāriet pircējam preču pieņemšanas brīdī vai brīdī, kad pircējam bija pienākums pieņemt preces, bet viņš to nav izdarījis, pārkāpjot līgumu.
9. Pakalpojumiem un digitālajam saturam parasti nav piegādes izmaksu, jo tie tiek piegādāti tiešsaistē. Pakalpojumu vai digitālā satura tiešsaistes piekļuves izmaksas sedz pircējs, un tās neatšķiras no pamatlikmes. Pakalpojumi tiek sniegti vienreiz noteiktā laikā (piemēram, dodot iespēju piedalīties tiešraidē tiešsaistē notiekošā pasākumā). Pārdevējs nodrošina digitālā satura pieejamību pircējam vai nu uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas, vai arī norunātā laikā, veicot vienreizēju maksājumu vai uz noteiktu laiku. Ja Pircējs noslēdz līgumu par pakalpojumu sniegšanu vai digitālā satura piegādi 14 dienu laikā pirms pakalpojuma sniegšanas vai piekļuves datuma, tad, nosūtot pasūtījumu, viņš skaidri piekrīt, ka tas tiks izpildīts pirms atteikuma termiņa beigām, un tādējādi atzīst, ka viņa tiesības atteikties no līguma izbeidzas. Informācija un nosacījumi par pakalpojumu un digitālā satura piegādi ir norādīti attiecīgā produkta aprakstā tiešsaistes veikala katalogā.
10. Pārdevējs izsniedz Pircējam nodokļu dokumentu - rēķinu. Nodokļu rēķins tiek nosūtīts uz Pircēja e-pasta adresi vai var tikt pievienots piegādātajām precēm. Šis nodokļa dokuments ir arī pavadzīme par piegādi. 11. Pircējs iegūst īpašumtiesības uz preci, samaksājot pilnu preces pirkuma cenu, ieskaitot piegādes izdevumus, bet ne pirms preces saņemšanas. Pircējs neiegūst nekādas tiesības (licences) uz pakalpojumu un digitālā satura saturu, izņemot tiesības tos izmantot savām vajadzībām atbilstoši to mērķim un nosacījumiem.
VI.
Atteikšanās no līguma un līguma laušanas nosacījumi.
1. Pircējam, kurš ir noslēdzis līgumu ārpus savas saimnieciskās darbības kā patērētājs, ir tiesības atkāpties
no pirkuma līguma, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš ir 14 dienas no dienas, kad:
a) saņemtas preces,
(b) pēdējās preču piegādes pieņemšanas, ja līguma priekšmets ir vairāku veidu preces vai vairāku daļu piegāde,
c) pirmās preču piegādes pieņemšanas, ja līguma priekšmets ir regulāra atkārtota preču piegāde,
(d) līguma noslēgšana par pakalpojumiem vai digitālo saturu.
(2) Pircējs nevar atkāpties no līguma par tādu preču piegādi, kuras ir izgatavotas atbilstoši patērētāja prasībām vai pielāgotas viņa personīgajām vajadzībām, kuras ātri bojājas vai kuru derīguma termiņš ir īss, kā arī preču, kuras pēc piegādes ir neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm, vai preču, kuras piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, kas veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ nav piemērots atgriešanai pēc tam, kad patērētājs to ir pārkāpis. Pircējs nevar arī atkāpties no līguma par pakalpojumu sniegšanu, ja tie ir pilnībā sniegti, un no līguma par digitālā satura piegādi pēc izpildes uzsākšanas, ja izpilde ir uzsākta ar iepriekšēju skaidru pircēja piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un ja pārdevējs pirms līguma noslēgšanas ir norādījis pircējam, ka tiesības atkāpties no līguma šādā gadījumā zūd. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pircējam atteikuma termiņā ir jānosūta paziņojums par atteikumu. Ja kopā ar pasūtījumu tiek piegādāts paraugs vai dāvana, tā kopā ar precēm ir jānosūta atpakaļ pārdevējam.
3. Pircējs, kas ir patērētājs, var atkāpties no līguma, iesniedzot pārdevējam nepārprotamu paziņojumu. Pircējs var izmantot pārdevēja iesniegtoatteikuma veidlapas paraugu, lai atkāptos no pirkuma līguma. Pārdevēja vēlamais atteikuma veids ir nosūtīt paziņojumu uz Pārdevēja e-pasta adresi, kas norādīta I.1. punktā.
4. Pircējs, kurš atteicies no līguma par preci, 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas atdod preci Pārdevējam. Pircēja pienākums ir atgriezt preces, vēlams, izmantojot standarta pasta paku. Pircējs sedz izdevumus, kas saistīti ar preču nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam.
Adrese preču nosūtīšanai atpakaļ pārdevējam ir pārdevēja juridiskās adreses adrese:
TCM POINT s.r.o., Tomkova 53, Police nad Metují 54954
5.Pircējam preces pārdevējam ir jāatdod nesabojātas un neizmantotas, oriģinālajā, neatvērtajā preču iepakojumā. 6. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji ieskaitīt prasījumu par preces bojājumu atlīdzību pret Pircēja prasījumu par pirkuma cenas atmaksu. Pircēja pienākums ir atgriezt preces kopā ar rēķinu - nodokļa dokumentu (oriģinālu vai kopiju). Preces, kas nosūtītas atpakaļ ar Pārdevēja preču nosūtīšanas kvīti, Pārdevējs nepieņems, un tā nav uzskatāma par pienācīgu preču atpakaļnosūtīšanu.
6. Gadījumā, ja pakalpojumus Pircējam paredzēts sniegt vai digitālo saturu padarīt pieejamu Pircējam, sākot no konkrēta datuma (turpmāk tekstā - "Datums"), tad Pircējs var pieprasīt līguma atcelšanu un cenas daļas atmaksu, ja šis pieprasījums ir iesniegts vairāk nekā 7 dienas pirms Datuma. Vēlāk atcelšana nav iespējama. Ja pircējs iesniedz atcelšanas pieprasījumu 14 dienas vai mazāk pirms Termiņa un vairāk nekā 7 dienas pirms Termiņa, tiks ieturēta atcelšanas maksa un atmaksāti 50 % no produkta cenas. Ja pircējs pieprasa atcelšanu vairāk nekā 14 dienas pirms termiņa, tiks atmaksāta pilna attiecīgā produkta cena. Ja pārdevējs maina datumu, tad pircējam ir tiesības atcelt līgumu, bet šāda atcelšana jāveic 14 dienu laikā pēc tam, kad pārdevējs ir paziņojis par izmaiņām, ja vien par izmaiņām nav paziņots mazāk nekā 14 dienas pirms datuma. Šādā gadījumā atteikumu var izmantot līdz noteiktajam termiņam.
7. Ja Pircējs atkāpjas no līguma, Pārdevējs nekavējoties vai preču pirkuma gadījumā 14 dienu laikā pēc preču atgriešanas atmaksā Pircējam visus no Pircēja saņemtos naudas līdzekļus, ieskaitot piegādes izmaksas, tādā pašā veidā, kādā no Pircēja tika saņemts maksājums. Pārdevējs atgriež Pircējam citādā veidā saņemtos līdzekļus tikai tad, ja Pircējs tam piekrīt un ja Pārdevējam nerodas papildu izmaksas. Preču piegādes izmaksas tiek atmaksātas tikai tādā apmērā, kas atbilst lētākajam piedāvātajam piegādes veidam.
8. Pārdevējs ir tiesīgs atkāpties no līguma sakarā ar preču krājumu iztrūkumu, jaudas izsmelšanu, preces nepieejamību vai citiem piegādes neiespējamības iemesliem, tostarp tiem, kas gulstas uz trešo personu. Pārdevējs nekavējoties informē Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, un 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos no līguma tādā pašā vai Pircēja norādītajā veidā atmaksā visus no Pircēja saņemtos naudas līdzekļus, tostarp piegādes izmaksas.
VII.
Tiesības, kas izriet no līguma nepienācīgas izpildes, un pretenzijas.
( 1) Pārdevējs ir atbildīgs Pircējam par to, ka Produktiem nav defektu, t.i., jo īpaši par to, ka tiem piemīt nolīgtās īpašības (piemēram, tie atbilst aprakstam, daudzumam, kvalitātei, funkcionalitātei u.c.) un tie ir piemēroti nolīgtajam mērķim, kā arī par to, ka tiem piemīt parastās īpašības, tie ir piemēroti parastajam mērķim un ir piegādāti ar atbilstošām lietošanas instrukcijām. Ja uz pārdotajām precēm, to iepakojuma vai precēm pievienotajās instrukcijās ir norādīts, cik ilgi preces var lietot, piemēro noteikumus par kvalitātes garantiju. Garantējot kvalitāti, pārdevējs apņemas, ka preces būs piemērotas to parastajam mērķim vai saglabās savas parastās īpašības noteiktu laiku.
2. Pircējam ir
izvēle par to, kā risināt sūdzību. Preces defekta gadījumā pircējs var iesniegt pretenziju pārdevējam un atkarībā no defekta rakstura un likumā piešķirtajām tiesībām pieprasīt:
a) piegādāt bez defektiem (jaunu) preci,
b) veikt remontu (vai papildināt trūkstošo preci),
c) samērīgu atlaidi,
d) atteikties no līguma.
3 . Ja precei ir defekts, pircējs var pieprasīt tā novēršanu (piegādājot jaunu preci vai labojot sākotnējo preci), ja vien tas nav neiespējami vai nesamērīgi dārgi. Pārdevējam jānovērš defekts saprātīgā termiņā pēc tam, kad uz to norādīts. Pircējs var pieprasīt samērīgu atlaidi vai atteikšanos no līguma, ja Pārdevējs ir atteicies novērst defektu, nav to novērsis saskaņā ar likumu vai no Pārdevēja paziņojuma vai apstākļiem ir skaidrs, ka defekts netiks novērsts saprātīgā termiņā vai bez būtiskām neērtībām Pircējam, vai ja defekts atkārtojas, vai arī defekts ir būtiska attiecīgā līguma pārkāpums. Pircējs nevar atkāpties no līguma, ja defekts ir nenozīmīgs.
4. Pircējs var iesniegt sūdzību par preces defektu, kas atklājas divu gadu laikā pēc preces saņemšanas. Digitālā satura gadījumā pircējs var iesniegt sūdzību par defektu, kas izpaužas divu gadu laikā pēc tā pieejamības nodrošināšanas. Ja tas ir jādara pieejams ilgāk nekā divus gadus, pircējam ir tiesības celt prasību par defektu, kas rodas vai izpaužas šajā laikposmā. Ja defekts izpaužas viena gada laikā pēc preces saņemšanas vai digitālā satura pieejamības nodrošināšanas, tiek uzskatīts, ka attiecīgajai precei defekts ir bijis jau tās saņemšanas vai pieejamības nodrošināšanas brīdī (attiecībā uz precēm tas attiecas tikai uz pircējiem patērētājiem). Ja digitālais saturs tiek darīts pieejams vienreizēji, pārdevējs ir atbildīgs par digitālā satura defektiem, kas bijuši digitālā satura pieejamības brīdī. Pakalpojumu defektus var reklamēt sešu mēnešu laikā pēc pakalpojumu sniegšanas.
5. Pircēja pienākums ir, iesniedzot pretenziju, norādīt pārdevējam, kādas tiesības viņš ir izvēlējies.
6. Pircējs var iesniegt pretenziju (tiesības no preces ar trūkumiem) pārdevējam pa tālruni, e-pastu vai sarakstē, izmantojot I.1. punktā minētos kontaktus. 7. Ja pretenzijas nokārtošanai ir nepieciešama preces saņemšana no Pārdevēja, Pārdevējs vienojas ar Pircēju par tās saņemšanas veidu, vai arī Pircējs var piegādāt preci personīgi vai ar pasta pakalpojumu sniedzēja starpniecību uz adresi saskaņā ar VI.4. punktu. 6. Pārdevēja pienākums ir izsniegt Pircējam rakstisku apstiprinājumu par to, kad Pircējs ir izmantojis savas tiesības, kāds ir pretenzijas saturs, kāds ir Pircēja pieprasītais pretenzijas nokārtošanas veids un Pircēja kontaktinformācija, kā arī apstiprinājumu par pretenzijas nokārtošanas datumu un veidu vai rakstisku pamatojumu pretenzijas noraidīšanai.
7. Pretenzija tiek nokārtota 30 dienu laikā no pretenzijas iesniegšanas dienas, ja Pārdevējs un Pircējs nevienojas par citu termiņu. Pēc šā termiņa beigām pircējs, kurš ir patērētājs, var atkāpties no pirkuma līguma vai pieprasīt samērīgu atlaidi. Par pretenzijas iesniegšanas brīdi tiek uzskatīts brīdis, kad pircēja gribas izteikums (tiesību īstenošana no preces ar trūkumiem) sasniedz pārdevēju. Pārdevējs informē Pircēju par pretenzijas iznākumu pa e-pastu.
8. Pircējam nav tiesību uz tiesībām no līguma nepienācīgas izpildes, ja Pircējs pats ir radījis defektu. 9. Pamatotas pretenzijas gadījumā Pircējam ir tiesības uz atlīdzību par saprātīgiem izdevumiem, kas radušies saistībā ar pretenziju. Pircējs var izmantot šīs tiesības pie Pārdevēja viena mēneša laikā pēc garantijas termiņa vai kvalitātes garantijas termiņa beigām. Pircējam nav tiesību saskaņā ar garantiju, ja defekts radies ārēja notikuma rezultātā pēc tam, kad bojājuma risks ir pārgājis uz Pircēju.
8. Līgumslēdzēju pušu tiesības un pienākumus attiecībā uz tiesībām, kas izriet no līguma izpildes ar trūkumiem, reglamentē Civilkodeksa 1914.-1925., 2099.-2117., 2389.c-2389.s un (ja pircējs ir patērētājs) 2161.-2174.b pants un Likums Nr. 634/1992 Sb. par patērētāju aizsardzību.
VIII.
Piegāde.
(1. Puses var piegādāt viena otrai visu rakstisko korespondenci, izmantojot elektronisko pastu.
2. Pircējs piegādā korespondenci Pārdevējam uz šajos Noteikumos norādīto e-pasta adresi. Pārdevējs piegādā korespondenci Pircējam uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēja klienta kontā vai pasūtījumā.
IX.
Personas dati
1. Visa informācija, ko Pircējs sniedz, sadarbojoties ar Pārdevēju, tiek uzskatīta par konfidenciālu. Pārdevējs jo īpaši izmantos Pircēja datus, lai izpildītu pirkuma līgumu vai, attiecīgā gadījumā, lai uzturētu klienta kontu. Uz e-pasta adresi var tikt nosūtīti komerciāli paziņojumi, ja to atļauj likums, ja vien tas nav skaidri atteikts. Šie paziņojumi var attiekties tikai uz līdzīgiem vai saistītiem produktiem, un no tiem jebkurā laikā var atteikties vienkāršā veidā (nosūtot vēstuli, e-pastu vai noklikšķinot uz saites komerciālajā paziņojumā).
2. Sīkāka informācija par datu aizsardzību ir ietverta Privātuma politikā saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (GDPR) un Likumu Nr. 110/2019 Sb. par personas datu apstrādi, kas publicēta Pārdevēja tīmekļa vietnē saskaņā ar I pantu. Līguma 1. punktu.
X.
Patērētāju strīdu un sūdzību ārpustiesas risināšana
1. Čehijas Tirdzniecības inspekcija (Česká obchodní inspekce), kuras juridiskā adrese ir Štěpánská 567/15, 120 00 Prāga 2, ID Nr. 000 20 869, interneta adrese: https://adr.coi.cz/cs
, ir kompetenta ārpustiesas kārtībā risināt no līgumiem izrietošus patērētāju strīdus. Lai tiešsaistē izšķirtu strīdus starp pārdevēju un pircēju, ir iespējams izmantot platformu, kas atrodas http://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Kontaktpunkts saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 21. maija Regulu (ES) Nr. 524/2013 par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē un grozījumiem Regulā (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvā 2009/22/EK (Regula par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē) ir Eiropas Patērētāju centrs Čehijā, kas atrodas Štěpánská 567/15, 120 00 Prāga 2, interneta adrese: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
3. Pircējs savas sūdzības var adresēt tieši Pārdevējam uz e-pasta adresi, kas norādīta šo Noteikumu I.1. pantā. Informāciju par sūdzības izskatīšanu Pārdevējs vienmēr nosūtīs uz Pircēja e-pasta adresi.
4. Pircējs ar sūdzībām var vērsties arī tieši attiecīgās jomas valsts uzraudzības iestādēs. 5. Pārdevējs ir tiesīgs veikt savu uzņēmējdarbību, pamatojoties uz tirdzniecības licenci. Tirdzniecības kontroli savas kompetences ietvaros veic kompetentā tirdzniecības iestāde. Valsts lauksaimniecības un pārtikas inspekcija uzrauga Likuma Nr. 634/1992 Sb. par patērētāju aizsardzību ievērošanu likumā noteiktajā apjomā.
XI.
Īpaši noteikumi korporatīvajiem klientiem.
1. Šie Noteikumi reglamentē arī Pārdevēja un personas, kas slēdz līgumus savas saimnieciskās darbības ietvaros (turpmāk tekstā - "Uzņēmuma klients"), savstarpējās tiesības un pienākumus. 2. Šo Noteikumu un nosacījumu vispārīgā daļa ir piemērojama Pārdevēja attiecībām ar Uzņēmuma klientiem mutatis mutandis, ja vien tie tieši neregulē attiecības ar Uzņēmuma klientiem. Gadījumā, ja pastāv pretrunas starp vispārējo daļu un īpašajiem noteikumiem attiecībā uz Biznesa klientiem, attiecībās ar Biznesa klientiem noteicošie ir īpašie šo Noteikumu un nosacījumu noteikumi.
2. Salīdzinājumā ar pircējiem, kas ir patērētāji, biznesa klienti var izmantot arī pasūtīšanu, izmantojot Pārdevēja ieviestās EDI sistēmas (piem., Orion). 3. Līgums tiek noslēgts, kad Pārdevējs pieņem pasūtījumu (piemēram, ar ziņojumu "ORDRSP"), ar kuru Pircējam ir pienākums samaksāt cenu. Pircēja pasūtījumā, kas veikts, izmantojot EDI sistēmu, jānorāda vismaz produkta specifikācija no Pārdevēja derīgā piedāvājuma, nepieciešamais daudzums, piegādes datums un vieta (preču gadījumā), Pircēja identifikācijas un adreses dati. Pircēja pienākums ir pasūtījumos ievērot Pārdevēja pašlaik spēkā esošās preču cenas, attiecīgā gadījumā ņemot vērā vairumtirdzniecības klienta statusu. Pašreizējās cenas ir norādītas interneta veikala katalogā vai cenrādis ir pieejams pēc pieprasījuma Pārdevējam. Pārdevējs patur tiesības nepieņemt vai pilnībā vai daļēji atteikt jebkuru pasūtījumu. Paziņojumu par pasūtījuma noraidīšanu Pārdevējs nosūtīs, izmantojot EDI sistēmu (piemēram, ar ziņu "ORDRSP").
3. Uzņēmuma klients var vienoties ar Pārdevēju par cenu apmaksu, pamatojoties uz Pārdevēja izsniegtu rēķinu, kas nosūtīts uz norādīto e-pasta vai pasta adresi. Rēķina samaksas termiņš ir 14 dienas pēc tā nosūtīšanas Uzņēmuma klientam. Cena vai tās daļa tiek uzskatīta par pienācīgi samaksātu, kad attiecīgā summa tiek ieskaitīta Pārdevēja kontā.
4. Gadījumā, ja Uzņēmuma klients kavē nolīgtās cenas vai tās daļas samaksu, Uzņēmuma klients apņemas samaksāt Pārdevējam līgumā noteiktos nokavējuma procentus 0,1% apmērā no maksājamās summas par katru nokavēto dienu. Gadījumā, ja Uzņēmuma klients kavē jebkuras cenas daļas samaksu ilgāk par 30 dienām, Uzņēmuma klients maksā Pārdevējam līgumsodu 20% apmērā no nesamaksātās kopējās cenas daļas. Līgumsodi un līgumsods ir maksājami septītajā dienā pēc dienas, kad saņemts Pārdevēja rakstisks maksājuma pieprasījums. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji ieskaitīt līgumiskos procentus un līgumsodu no samaksātās cenas daļas, ja Uzņēmuma klients piekrīt šādam ieskaitam. Līgumsods neietekmē Pārdevēja tiesības prasīt no Uzņēmuma pasūtītāja zaudējumu atlīdzību saskaņā ar vispārsaistošiem tiesību aktiem, kā arī Uzņēmuma pasūtītāja pienākumu izpildīt ar līgumsodu nodrošināto saistību.
5. 5.1. Uzņēmuma klientam ir pienākums ievērot konfidencialitāti attiecībā uz visiem Pārdevēja